sobota, 5 marca 2011

JESTEM


Chodziło za mną i chodziło, wyciągnęłam w końcu wzór, leżał chyba z tydzień a ja przechodziłam koło niego i przechodziłam zastanawiając czy już nadszedł ten czas, że czuję się lepiej i mogę znowu haftować. Przyczyniła sie do tego też do tego choroba mojego dziecka, w końcu i jego dopadła panująca w żłobku ospa. Także czeka mnie trzeci tydzień w domu, stąd i więcej czasu, ale przyznam się, że i tak nie wykorzystuję go na haftowanie, mija już I trymestr mojej ciąży, czuję się nieco lepiej ale jednak senność dopada mnie tak 3-4 razy dziennie, a mój chorowitek raczej nie pozwala na małą drzemkę, chyba że razem z nim a to tylko raz dziennie. Z zapałem więc haftuję, gdy mam więcej energii i wykorzystuję swoje zapasy mulinkowe.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i obserwujących, dzięki za pamięć!!!!

4 komentarze:

  1. zdrówka dla synka życzę i dla ciebie więcej energii :) Hafcik słodki bedzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wzorek wybrałaś :)
    I życzę Wam dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudaśny wzorek ;o) Bardzo podoba mi się Twoja poduszeczka na igły, szpilki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milusi wzorek więc chętnie zajrzę zobaczyć efekt końcowy.Zdrowia życzę .Pierwszy trymestr mi tez dał popalić i haftowanie było wtedy ostatnią rzeczą na którą miałam ochotę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń