wtorek, 28 czerwca 2011

WINTER


Pory roku zakończone, przyznam, że najbardziej podoba mi się obrazek zimowy, jeszcze potrzebne jest im lekkie pranie i prasowanie, cieszę się, że już je skończyłam.

Haftowałam na beżowej kanwie 14 ct zapasami mojej niezidentyfikowanej muliny i trochę Ariadny.

Z życia - 4 ostatnie dni czerwca Emil chodzi do żłobka, więc ja podganiam haftowanie i to właściwie jedyny czas na to, wieczorem już tylko leżę i nadrabiam czytanie, na nic innego nie mam siły.

Wczoraj miałam USG i na 90% będziemy mieć dziewczynkę!

Sylka– jeszcze trochę i będziesz nadganiać swoje hafty, trzymam kciuki za egzamin dyplomowy

Majeczkaaa2 – wakacje czas odpoczynku bez haftowania? Może jakiś fajny obrazek dla męża i zmięknie? Bardzo dziękuję za „czyste, równe xxx”.

Anenia – dla Ciebie powyższy post, mam nadzieję, że wzór Ci się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz