wtorek, 26 listopada 2019

POWRACAM

Nie ma na to rady, czasu nie da się wydłużyć, zawsze jest go za mało, na pewno za mało na regularne prowadzenie bloga.
Ale jestem, nadal haftuję i na pewno nie przestanę.
Poniżej kilka ostatnich projektów.

 To ściana w mojej sypialni, zawsze chciałam mieć taką swoją galerię prac. W moim mieszkaniu w kilku miejscach są jeszcze moje obrazki, choć sporo czeka jeszcze na właściwą dla siebie ramkę i miejsce na ścianie.

 Śliczny mi wyszedł ten pinkeep, taki już świąteczny.

 A tu świnka, tło wyhaftowane jedną nitką, można dostrzec ten efekt.


A to ostatnie moje prace - drzwi, z jednego z numerów Cross Stitchera.

Ostatnio poczyniłam pierwsze zamówienie z Alliexpress i oczywiście były to zestawy haftów, powinny niedługo przybyć, więc napewno się nimi pochwalę na blogu.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i komentujących, mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda :)

2 komentarze:

  1. Super! Fajnie, że jesteś i że tworzysz!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne hafciki. Fajnie, że wróciłaś.

    Wysłałam do Ciebie mail, na adres podany tutaj. Poprosiłabym o odpowiedź - w sprawie Podaj Dalej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń