wtorek, 11 maja 2010

ZALEGŁOŚCI









Dotarło do mnie długo oczekiwane candy, bardzo dziękuję za wszystkie piekne drobiazgi i oczywiście książeczkę dla mojego synka, która biła rekordy popularności podczas wieczornego usypiania. W drobiazgach znalazło się sporo mulin, w tym DMC, koraliki, guziczki, cekinki, koronki. Dużo frajdy dla mojego synka, ktory bardzo lubi bawić się tym pudełkiem.

Sampler już ukończony, jak również miśki na balonikach, oczekują teraz tylko na ramki. Przedstawiam również dwie zaczęte prace, jedna to kotek z tej samej serii co "śpioch" i jeszcze w początkowej fazie biscornu. Przyznam się, że strasznie brak mi czasu na moje hobby, wszystko lezy, jedynie wieczorem - jesli akurat nie jestem w pracy - moge postawić kilkanaście, no, może kilkadziesiąt krzyżyków, ale to i tak malo, więc postęp moich dzieł jest bardzo znikomy.

Będąc na weekend u rodziny w Tarnowie udalo mi się odnaleźć w Empiku gazetę ze wzorami, chyba hiszpańska, może przepłaciłam, może nie, ale znalazły się tam muliny i piękne wzory. Marzyłam o kupnie jakichś zagranicznych gazet, bo niestety polskie mnie nie satysfakcjonują, w zasadzie wzory czerpię z internetu, odeszłam już od kupowania gazet.



1 komentarz:

  1. Gazeta Profilo jest wloska. Wychodzi co dwa miesiace. Kiedys ja kupowalam regularnie ale to ze wzgledu na dodane muliny, ktore we Wloszech sa dosc drogie. Pozdrawiam i zapraszam na moj blog!
    Ania

    OdpowiedzUsuń